מדיניות החזרה והחזר כספי
ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים
האמור בסעיף זה כפוף לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א–1981 (להלן: "החוק").
מי רשאי לבטל ואופן הזיכוי
בידי המזמין (ולא הנמען) לבטל את ההזמנה שנעשתה, בכל אחד מהמקרים ובתנאים שלהלן.
הזיכוי יועבר ללקוח באמצעות אופן התשלום שבו ביצע את העסקה (לדוגמה: לקוח אשר שילם באשראי יזוכה בכרטיס האשראי שבו חויב). חריג: בעסקה שבוצעה בהעברה בנקאית – הזיכוי יבוצע באמצעות המחאה שתישלח בדואר.
מקרים המאפשרים החזרת מוצרים
- המידה או הצבע שקיבלת איננו כפי שהוזמן (קיימת סטייה של עד 20% בצבע בתמונה).
- קיים "פאק" או "דפקט" בייצור המוצר – במקרה זה ישלח מוצר חדש לאחר קבלת המוצר הפגום.
- החזרת מוצרים תתאפשר רק עם הטיקט המקורי, ללא סימני שימוש או כביסה.
אי שביעות רצון ותהליך החזרה
במקרה שאינך מרוצה מהמוצר מסיבה שאינה מנויה לעיל – ניתן לבטל את העסקה בהתאם להוראות החוק, כמפורט:
- המתיני לקבלת המשלוח (כל הזמנה יוצאת במיוחד על שם הלקוח, ואין אפשרות לאסוף את החבילה בדרך חזרה).
- לאחר קבלת המשלוח, שלחי את הפריט אל אחת מכתובות המחסנים שלנו בדואר ישראל – דואר רשום. עלות המשלוח חזרה על חשבון הלקוח. Chic Lila אינה אחראית על החזרות המתבצעות באמצעות דואר ישראל או כל חברת שליחויות אחרת.
- לאחר שנקבל את המוצר ונאשר את הסטטוס שלו – תקבלי זיכוי כספי לקנייה באתר או זיכוי לכרטיס האשראי פחות 5% מערך העסקה, אם העסקה עומדת בקריטריוני ההחזר על פי התקנון והחוק.
לוחות זמנים
- החזר כספי: עד 14 ימים מקבלת המוצר.
- החלפה: עד 14 ימים מקבלת המוצר.